party buih penutup 2009

hahahaha..tajuk macam kontroversi jek...anyway, thanks to Faizul di atas jemputan ke rumah Penthouse mu itu..hikhik...
majlis makan2 adalh lebih sopan kot..kan...
bersempena dgn besday boy yang nk masuk ke ...tahun..( kalau berani korang tanyala dia sendiri..hikhik)
dan juge sambutan tahun baru dan juga masuk ke rumah baru...
pandai ye..sekali gus ko buat...bagus bagus..jimatttt....
antara first guest yang datang...
aku, enady, miera n hubby, n khalil..
ko berjaya men suprisekan aku ye na...terkejut giler aku ngan ady bila ko ketuk umah aku..
hahaha..dahla masing2 tgh mamai..hikhikhik...janji kat tempat lain, ke rumah aku ko terjah ye...

antara juadah yang disajikan...semua sedap sedapppp...
exspecially nasi ayam...pergghhh..mmg gilos sedap la...siap mak Faizul suh aku tapau bawak balik tu...esoknya, aku sarapan makan nasik ayam n bihun dan tak lupe kek secret recipies tu..nyum nyum...tahun depan ko nk buat lagi kan faizul? hahahaha/..jgn lupa nasik ayam k...

besday boy yg sudah bersalut tepung..hahaha...

aku n miera...
faizul, mybos~ciksu n cikmas...

ramai yang datang bawak family masing2..tapi kenapa makanan tak habis2 ye..hikhik..

cik nani, cikin ~ jiran baru, aku n ciksu...

pose ngan bos jap...huhu...dua dua cam gedik je kan ciksu..hikhik

gambar ni klako bila tgk aksi si naufal tu...terkejut tgk ibu dia interface kat depan sekali sambil buat gaya glam..hikhikhik.naufal naufal...=p

yang ni paling tak boleh blah...hahahahaha..gelak dulu ok...tgkla gaya ape ntah aku buat tu...
cikmas kate, hot mama pose..hahaha..apo2 jo lah...

conclusion, party ini mmg best..thanks faizul...secara tak langsung mengeratkan lagi ukhwah (hikhik) sesame kite...happening....
jumpa tahun depan..hikhikhik..

♥ honey ♥

1 comment:

UnGu VioLet said...

wah.. posing sakan yer.. nnt mesti baby dlm tue suka posing gak kan..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...