seminggu yang amat berharga

sebab ape aku kate berharga...
sebab ibu , adik2 aku ~ kak yang n ika ade kat umah aku sekarang ni..
huhuuu..sukeeee...
rase macam xnk keje plak seminggu ni, tapi takleh la kan...
ayah tk dapat ikut sebab ayah kena keje...( time cuti sekolah ni, kene renovate dewan makan MRSM, ayah kena jaga orang..kira menselia la..)
ijai ~ katenye minggu ni dia akn berulang dr umah aku ke tempt kerjanye kat Shah Alam nun...
anep ~ dia mmg busy ngan kelasnye...UIA baru bukak sem kan...tk taula dia dtg ke tak umah aku...
: gambar mase raya 2009 :
dr kiri : anep, kak yang, ika, ijai, suamiku n aku..

semalam ari ahad ade knduri kawen sepupuku kat Sg. Besar...
mase aku kawen ari tu dia dtg, jadiknye aku pun kenala dtg kan time dia kawen..
itu nanti aku tempek gambo k..kesempitan masa nk mngaplod gambar dr canonku..
mmg dh plan, ibu, kak yg n ika akan ikut aku balik ke Putrajaya...
saje jalan2..adik aku , si ika tu yg over excited nk dtg umah aku..
dia ngan ayah je yg belom smpai umah aku ni...sekrg hnya ayah yg belum pnh jejak lagi..
ayah, atuk pun dah sampai tau...hihihi
ayah aku tu mmg aku sedia maklum..susah sket nk ajak berjalan...
jadual harian amat padat mengalahkan ketua kampung...
ari tu dah dilantik ketua kampung, tolak pulak...ayah ayah...hehe..
: love them very much.. :

dari pagi tadi dok ingat kat umah je..hehe...
keje siapkan cepat n kul 5 sharp nanti nk balik...
tdi kak yg msg, ibu masak lauk ikan kembung tempoyak ngan sambal telur...
huhu..sgtlah mmbuat seleraku bertambah2....
nyum nyum...


♥ honey ♥

1 comment:

anil lutaze said...

hahaha..dsr org perak suak tempoyak....hahaha

smlm kitorang buat sayor kcg pjg cicah sambal tempoyak...anil mmg x reti buat,..zam yg buat...kehkeh...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...