suke sangat...tak suke...dah suke balik

: abaikan ek rambut baru lpas mandi tu..:

hahahah..
tajuk macam ape je eyhh...
aku cakap pasal durian ni hah...

dulu seblum pregy..mmg aku suke sangattt...sangat sangat...
awal2 pregy...3 bulan pertama...tak suke..eeiii geli...bau pun aku tak suke..

bila dah lpas 3 bulan...
aku jadik cam..
teringin lak...
tu yang aku paksa gak enady beli buah durian..
ari jumaat tu aku tau ade pasar malam kat Putra Heights...
enady hari2 mmg pegi keje n balik keje lalu kat ctu..
sebjik je aku nak..

hehehe..sekali enady beli mmg betul2 sebijk...
RM 12 sebijik...mak aihh...amik ko..
tapi mmg sedapp la...
tak puas makan...
nyesal mintak sebijk je...
huhu..


♥ honey ♥

2 comments:

suraya said...

sedapnye... lme x mkn durian

chik star said...

oh mhlnye kan.

sye pon teringin gk,
tpi ade org ckp xelok baru2 pregy mkn bnyk2.

peberet all the time ni.
:P

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...