Outdoor Shoot


rasenye korang lom tgk lagi kan gambo outdoor aku ni...
Outdoor shooting hanya sempat dishoot pd majlis sebelah lelaki sahaje..
belah pompuan aku tak dpt buat sebab photographerku abg nazim terpaksa balik cepat
coz anak keciknye demam...
kesian lak aku tgk...(dia bawak sekali wife dan anaknye mase wedding aku)

dan special thanks to my cousin, ain n her husband, anas
sebab berjaya mnjadi photographer ku pd resepsi belah lelaki kat Jengka 17, Pahang
lokasi outdoor ni kat bandar Temerloh, Pahang
taman ape aku tak ingat lak namanye...

jom layan gambo2 outdoor aku n enady..

: berjaya jugak enady angkat aku..hahaha ~ ain, sila diam! =p
:




: org2 di sebalik tabir...thanks to ella, emi n ijai.:


mula2 aku ngeri jugakla nak naik bende alah ni...
giler..air dalam tu...
cuak dowhh..
tapi demi nak shoot lain dr yg lain punye pasal...
aku gagahkan jugak...
















♥ honey ♥

2 comments:

::ainbutterfly~ said...

hehehe..ain diam2 je..kitorg je tak sempat nk upload n edit gmbo2 tu sume..

Hayati said...

isk2...cute2 la gambo niee...sukenye yat nengok.

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...