barang rumah dah habis



papa..
barang rumah kita dah habis..
beras, bawang merah, bawang putih, kentang, colgate, stok2 basah dan lain2...
nak masak malam ni takde barang dah...

kita g beli barang ek...

itu yang aku borakkan semalam ngan enady sebelum masuk tdo..

dan baru kejap tadi..
enady call,

ady : ma, balik awal ke ari ni?
Aku : macam biasa la dalam kul 6..nape pa? nak suh balik awal ke?
ady : tula, ingt nak suh ma balik awal je..kita g beli barang dapur nak?
aku : aiii..kan gaji jumaat ni kan...nanti2 la tgu gaji..
ady : ala, jom je la..nanti jumaat kelam kabut kang..esoknya kan pa nak g kursus...
aku : ok...nak beli barang kat mane?
ady : Mydin la..kat presint 14 tu jelah...
aku : ok...
ady : pastu kita makan kat luar sekali...

haaaaaaaa....ayat last tu yang aku paling nk dgr...
hahahahahha..giler pemalas aku sekarang nk masak...
aku kalau barang penuh dalam fridge tu..aku boleh masak ape saje..
tapi bila kosonggg..otometik aku akan jadik pemalas nk masak..hikhik..

tgh pk ni nak ajak enady makan kat mane malam ni...
area mane aku terjah ni ek...
bangi ke, putrajaya je ke.., shah alam? owh no, itu dah jauh sangat dah...
aku bab nak carik tempat makan ni selalu fail...
banyak sangat dan tak tau nk pilih yg mana satu..

♥ honey ♥

1 comment:

pRincESs_N said...

jumaat gaji..?? apekah??

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...