rezeki hari selasa n baby

Posted by: ain / Category: General

OK secara rasminya saya menutup contest Gembira di Hari Raya 2009!! yeaay akhirnya. Selepas sebulan contest ni melepek kat sini hehe

First of all, terima kasih semua sebab sudi pariticipate and memeriahkan contest ni. Penyertaan anda amatlaah dihargai.Maceh2 :)

Honestly, memang susah nak pilih pemenangnye. Rasa cam nak bagi hadiah kat sume tapi apakan daya lom ada kemampuan. Insya Allah kalau ada rezeki next time leh wat contest lagik. Kalau ade yang wat contest tu invite2 la ye ;)

So, lepas tambah tolak darab bahagi sume. Secara rasminya diumumkan.. Pemenang untuk Contest Gembira di Hari Raya 2009 jatuh kapadaaaaa… (bunyi drum3)

HONEYSOUR!!!!

happy_eid_background_by_lifeshadows1

Kenapa HoneySour layak menang? Sebab gambarnye meriah, ceria and entry promotion contest yang menarik. Congrats to HoneySour! Rezeki baby ye hehe. Anyway cepat2 contact saya untuk dapatkan hadiahnyeer :) CONGRATULATION!!!!!


kite tgk pulak entry yg aku buat..

contest raya!!! RM50 tu...sape nak bagi kan..

STICKY MODE GENG...

aku nak try la masuk contest ni..
RM 50 tu adiahnye...
lepaslan baby dlm perut ni nak makan pizza kan..
huhu..ngidam pizza lagi...

ok..aku terjah masuk kat sini..
setelah ain aka adikmanis tinggalkan jejak kat chatbox aku..

http://adikmanis.com
korang boleh klik kat link atas ni...
korang nak join lagi pun boleh sebab tarikh tutupnya sampai 30 syawal ni...

ok caranya macam ni...

Caranya?

  1. Buat satu entry dalam blog korang tentang contest ni dan letakkan link nye sekali.
  2. Dalam entry tu letakkan SATU GAMBAR RAYA KORANG YANG PALING RIANG, CERIA,HAPPENING, GILA-GILA or anything la. X kisah la, gambar ngan family ke,gambar korang bakar lemang, kacau dodol, main bunga api ke..ape2 la yang korang buat masa raya nih.
  3. Finally, daftarkan penyertaan. Leh letak kat komen or email
aku copy paste je cara2 nye dari blog tuannye...

dan aku secara rasminye memilih gambar ini..
harap2 boleh menanglah ye...

gambar ni aku mmg suka sangat...
menunjukkan family aku ceria di pagi raya...
ayah ngan ibu..aku tau..teruja sebab first time beraya ngan menantu...
aku juge...teruja sebenarnya..beraya kali pertama sebagai seorang isteri...
adik2 aku...aku sayang sangat sama dorang...
very sporting...
gambar ni kenangan sampai bila2...
i love my family very much!!!


note: camne akak nak contact adik ye..

via email or call terus?

♥ honey ♥

1 comment:

pRincESs_N said...

rezeki tuk baby...tp pic tu mmg happening yunk...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...