jalan2 amik angin luar


hari sabtu last weekend mmg aku flat..
melepek je atas katil...
pening kepala, rase nk demam..huh..macam2 la...
tak senang nak berjalan ke mana2..
minta maaf to yana aka shopperlicious , wan emi dan juga ana aka miera..
dorang ade invite aku utk dtg openhouse..
tapi dgn keadaan yang tak mengizinkan...
aku tak dapat pegi...

jadiknye hari ahad tu...
macam dah ok sket...
enady nak ajak aku jalan2 kuar amik angin..
teringat pulak ade openhouse kak zai..
alang2 dah kuar tu kan...
aku ajak sekali enady n ijai g umah kak zai..
pas umah kak zai beraya pulak ke umah pn. yati n kak izzah...
nak balik tu, tgk jam..awal lagi...
enady ajak lepak2 jap kat Pullman..

kebetulan ade student2 UTM buat roadrace...
ala main kayak yang 8 orng boleh main tu..
ke kenu namenye..ntah la..
macam kayak tapi panjang gile...
nk tgk tapi dorang tgh briefing..dah habis kot..

last2, lepak tepi pangkin ni...
pose sana sini...
dah agak2 gelap..balik..
hehe..
korang layan jelah gambo ek..
tata..













peace!


Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...