jalan2 amik angin luar


hari sabtu last weekend mmg aku flat..
melepek je atas katil...
pening kepala, rase nk demam..huh..macam2 la...
tak senang nak berjalan ke mana2..
minta maaf to yana aka shopperlicious , wan emi dan juga ana aka miera..
dorang ade invite aku utk dtg openhouse..
tapi dgn keadaan yang tak mengizinkan...
aku tak dapat pegi...

jadiknye hari ahad tu...
macam dah ok sket...
enady nak ajak aku jalan2 kuar amik angin..
teringat pulak ade openhouse kak zai..
alang2 dah kuar tu kan...
aku ajak sekali enady n ijai g umah kak zai..
pas umah kak zai beraya pulak ke umah pn. yati n kak izzah...
nak balik tu, tgk jam..awal lagi...
enady ajak lepak2 jap kat Pullman..

kebetulan ade student2 UTM buat roadrace...
ala main kayak yang 8 orng boleh main tu..
ke kenu namenye..ntah la..
macam kayak tapi panjang gile...
nk tgk tapi dorang tgh briefing..dah habis kot..

last2, lepak tepi pangkin ni...
pose sana sini...
dah agak2 gelap..balik..
hehe..
korang layan jelah gambo ek..
tata..













peace!


9 comments:

CikPuanMiera said...

weh weh.. ko bley pakai jeans lg ek? fuh3

Ana Lyana said...

AKU boleh pakai jean lagi tapi bawah perutla..hehehe...tu pasal cawat suar aku tu ke bawah semacam je..

Unknown said...

wah bestnye lepak2 camtu kan

pRincESs_N said...

comel jekk citerrr...lamernyer aku x jln2 area ptrajaya...

mAr@ZiEy said...

Besh yer lepak2 tepi tasik..suke suke..

mAr@ZiEy said...

Besh yer lepak2 tepi tasik..suke suke..

anil lutaze said...

posing sakan...taulah dok putrajaya...hehehehe

nasya naim said...

::bestnyer jalan2..hihi::

fazemy said...

Lawak giler laki ko lompat pakai handbeg..keh keh. Wehhh bestnya dpt bermanja2 begitu...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...