gambar dulu2


nasib baik ade tarikh kat gambar tu kan..
kalau tak, aku pun tak ingat mase ni umur aku berape...
kate orang nanti muka baby kite ade iras2 kite mase kecik...
hehehhe..aku dah terbayang2 dah ni...
ngeeeeeeee....
secara tak sengaja, terjumpa gambar ni mase balik kampung atok time raye kedua ari tu...
mesti arwah nenek yang simpankan...
rindulah kat nenek...


gelak sakan nampak..hehe..mase ni kat Taman tasik Titiwangsa tau...
kalau ikut tarikh tu mase ni umur aku setahun dah la..

gambar2 kat atas ni, ade ke rupa aku yang sekarang ni..hehe..

♥ honey ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...