gambar dulu2


nasib baik ade tarikh kat gambar tu kan..
kalau tak, aku pun tak ingat mase ni umur aku berape...
kate orang nanti muka baby kite ade iras2 kite mase kecik...
hehehhe..aku dah terbayang2 dah ni...
ngeeeeeeee....
secara tak sengaja, terjumpa gambar ni mase balik kampung atok time raye kedua ari tu...
mesti arwah nenek yang simpankan...
rindulah kat nenek...


gelak sakan nampak..hehe..mase ni kat Taman tasik Titiwangsa tau...
kalau ikut tarikh tu mase ni umur aku setahun dah la..

gambar2 kat atas ni, ade ke rupa aku yang sekarang ni..hehe..

♥ honey ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...