emergency

pagi tadi ada kecemasan sket...
lebih kurang kul 8 pagi, rozi ajak aku teman dia g klinik..
dia sakit perut, senggugut yang tahap tak bleh tahan tu..
sampai menggigil badan...dan tak sedarkan diri..
panik...
sebab dah lama dia tak sakit macam tu...
dulu mase mula2 masuk gov tahun 2007, sebulan sekali mesti masuk emergency hosp. putrajaya ni..

pastu dah ok..
tapi pagi tadi dtg balik sakitnye...
menggelabahla aku.,.
nasib baik ade kawan2 opis...kak mas, kak zu, kak izzah, cc n zizi...
teman aku bawak rozi k hospital....

memandangkan nk tgu agak lama sket, n aku plak hangkut ramai ke hospital tadi...
Hakim datang terus aku explen kenapa dan macam mana...
n aku pas beten kat Hakim utk tunggu Rozi yang tak kuar2 lagi..
nak dkat 2 jam...tgu kat luar..
Hakim tu BF kpd Rozi...

semoga rozi sihat cepat...


updated!!

terkejut aku rozi cuit bahu aku baru kejap tadi...
hahaha..dah kuar sepital dah minah ni..
hikhikhik..
♥ honey ♥

3 comments:

CikPuanMiera said...

ampes jek rozi...
time sakit diam2 jek..
da sihat sengih2 cuit2...
hahahaa..

weh2... jumaat neh aku turun ptrjya....
jimba yukkk!!!!!

Diarihatiku1976 said...

pesan dai makan ubat ok..

♥ QaseH ♥ said...

kiter nak nanyer ni,,,,,

cm ner duer edit gbr cm tu ek,,santik la,,ajarkan

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...