emergency

pagi tadi ada kecemasan sket...
lebih kurang kul 8 pagi, rozi ajak aku teman dia g klinik..
dia sakit perut, senggugut yang tahap tak bleh tahan tu..
sampai menggigil badan...dan tak sedarkan diri..
panik...
sebab dah lama dia tak sakit macam tu...
dulu mase mula2 masuk gov tahun 2007, sebulan sekali mesti masuk emergency hosp. putrajaya ni..

pastu dah ok..
tapi pagi tadi dtg balik sakitnye...
menggelabahla aku.,.
nasib baik ade kawan2 opis...kak mas, kak zu, kak izzah, cc n zizi...
teman aku bawak rozi k hospital....

memandangkan nk tgu agak lama sket, n aku plak hangkut ramai ke hospital tadi...
Hakim datang terus aku explen kenapa dan macam mana...
n aku pas beten kat Hakim utk tunggu Rozi yang tak kuar2 lagi..
nak dkat 2 jam...tgu kat luar..
Hakim tu BF kpd Rozi...

semoga rozi sihat cepat...


updated!!

terkejut aku rozi cuit bahu aku baru kejap tadi...
hahaha..dah kuar sepital dah minah ni..
hikhikhik..
♥ honey ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...