berjalan2 di Bagan Lalang

hari ahad tu, adik aku ijai datang lepak kat umah aku...
tetiba dia macam teringin nak g Bagan Lalang..
aku ngan ady no hal je...on...

aku pun kalau nak main air pantai atau nk tgk sunset,
mesti aku ajak enady datang sini...
best...
dan itu yg paling dekat hahaha...
takpe bulan 12 kang aku nak cuti puas2 n jalan kat pantai puas2...nk tgk sunset puas2...
ape tu...n kat mane tu...hehe..tu supriseee..nanti2 aku jaja citer ni k...
yg pasti..sangat tak sabar nak tgu bulan 12...yehaaaa...

jom layan gambar ajelah ek...

aku dah tak lalu nk lompat cam gitu lagi...
hehe..perut dah berat...
lagi satu, mase kitorang sampai tu, air tgh pasang..jadiknye, air laut macam bergelora2 la kan..
ombak pun jadik cam besar sket...
gerun gak aku tgk..
macam mana la mase tsunami tu kan...
lagi besar dan tgi ombaknye...

hikhik..larat lagi rupanya enady angkat aku...hehe

ijai takut air...hahahha..
malas nak basah2 katenye...

hehehe..lari lariiii...
ombak datang...

dtg pantai mesti tak lupe buat ni kan...hehe..

♥ honey ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...