aku google saje


hikhikhik...
nak gelak dulu la...
mmm..ingat tak entry semalam ni...

http://honeysour00.blogspot.com/2009/10/wahai-suami-yang-baik-hati-lagi.html

hehehe..kan aku taruk gambo ni kan...


sorilah korang...
sebab ramai yg pecaya tu gambo perut aku..

bukanla weiii..bukan tau..muukannn..mukan mukan..
hah..bape banyak mukan (bukan) da..
gambo tu aku google saje...
takkan le aku nk letak gambo perut aku lak kan..
bahaya wooo..18 sx dah nanti kang..

utk adik aku yang nun kat UIA nun..
sori dik, tu bukan gambo perut along yer...
tu gambo along curik kat google...
harap maklum..
dan juge utk pengetahuan adik, along belom tau lagi jantina baby dlm perut along ini..hihihi..
nanti2 dah tau along roger kamu k..

korang2 pun, jgn pecaya lagi ek..
aku pun lupa la nak mention kat ctu, gambo tu aku hanya google..
aiyarkk..
soriii...


♥ honey ♥

2 comments:

CuTeMiUt78 said...

hik..hik.. akak tau tu gambo google.. sebab akak pernah tgk gambo tu sebelum ni..
moral of story.. kena la beritahu gambo tu.. dari pakcik google

Anonymous said...

adoyai matilaa org da hebo satu yuaiye yg tu perot kmu .. hahahaha ..


adik.

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...