zaman sekolah

teringat zaman sekolah dulu...
sebabnye ape tau...
aku teringat seseorang yang bufday nye hari ini...
jadiknye otomatik kenangan mase sekolah2 dulu kuar...
toing toing toing..mase ni aku form 4 science kat SMK Dato' Seri Maharaja Lela, Kg. Gajah...
mase tu aku sangat degil...
suka pakai kasut converse itam aku tu...
sebab kasut tu cute sangat...
sampai dah banyak kali kantoi ngan PK HEM n guru disiplin..
tapi tetap aku pakai jugakk..bila jumpa ngan PK HEM n cikgu dispilin tu aku larik2..hikhikhik..

mase form 4 jugak..
mase tu kelas kitorang dalam lab..huhu...
bila ade kelas yg nak masuk lab tu, kitorang akan masuk library..huhu..
mase form 4 jugak, masuk pertandinga Rekacipta peringkat daerah...
dapat no. 3..

masuk pertandingan Forum peringkat daerah...
tak menang...huhu..

kelas aku ade 10 orang yg amik subjek Rekacipta...
termasuklah aku...
yg lain semua amik BIOLOGI...
time kelas Rekacipta mmg bestt sebab dapat masuk lab komputer
dah siap keje boleh main game,
mase zaman aku dulu komputer jarang org boleh beli lagi...
sekarang, macam2 cara boleh buat utk dapatkan laptop...
loan la, installment la...dll
bersama kawan baik, Hawariah..
dah kawen n sedang pregnen 4 bulan kot...
sebab dia awal sebulan kawen dari aku...

kursus pemimpin pelajar..
best kursus ni..

form 5 science...nak tgu SPM...
berpoya poya dulu..

5 comments:

Fazemy said...

Dulu kurus je ko. kekeke

Azuan said...

zaman sekolah paling mantap!!
best3..

::ainbutterfly~ said...

k nana nampak tinggi lah dulu kan..

IMANSHAH said...

tibe2 terkenang zaman persekolahan di Tumpat, Kelantan..berbeza sungguh dengan zaman sekarang

Unknown said...

alahai kenangan lama mengusik jiwa.. rajin nana scan gambar2 tu sume yer.

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...