suke layan budak2 ni..

ni entry autopublish, pagi2 lagi aku g klink untuk check up...

hai caya naufal...
caya cuke cenyum...macam ni..hikhikhik...

hehehe..tak sabar nak tgu naufal besar...
leh main ngan dia, lari2, cakap2...
dah pandai senyum dah sekarang..
bila kita cakap ngan dia..
dia cuba nak cakap balik, tapi takde suara yg kuar..
naufal naufal...

oo..naufal ngorat kakak bella ek..
kakak bella pun malu2 n sengih sengih...
suke..suke...







bella, comel dan ayu berbaju kurung..
ngehngehngeh...

7 comments:

Saya Adalah.. said...

cute nye budak2 ni.. hehehe

Saya Adalah.. said...

cute nye budak2 ni.. hehehe

Saya Adalah.. said...

cute nye budak2 ni.. hehehe

Saya Adalah.. said...

cute nye budak2 ni.. hehehe

Saya Adalah.. said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

yana, bb tu dah baper bulan? geram sungguh tgk mata dia..both of them kat nursery mof ke?

Riena said...

comelnya budak nieee...adik beradik kan?tembam betul pipi diaaa

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...