Berbuka @ Puteri Bongsu

semalam alkisahnya...
berjaya jugak aku pujuk enady
ajak berbuka same2 ngan opismate kat Restoran Puteri Bongsu ni...
sape tau Restoran ni...
hah...meh aku citer, Restoran ni milik adik kepada artis Malaysia ni...
rasenya semua knal kan...Rubiah Suparman..
tapi dia takdela semalam kat Restoran tu...
adiknye adela...

kul 5.30 ptg, aku dah cabut balik umah utk amik enady...
sampai2 dia dah siap mandi sume..
bagus bagus...
dan teruskan perjalanan ke Seksyen 15, Bangi...
ala..dekat ngan UKM tu...
lalu ikut Putrajaya Gate 1..
fuhhh...jammed giler...
nasib la kuar kul 6 ptg...
kalau gerak kul 6.30 ptg, sampai berbuka lom sampai2 lagi kat restoran tu..hihhihi..


amat berbaloi la..
hanya RM20 sekepala utk dewasa...
RM10 utk kanak-kanak...
lauk pauk banyak n memang sedapp...
segala desert2 nye mmg menyelerakan...
rozi amik sampai tak nampak nasik putihnye...
tapi salutela..habis licin dia makan..
aku...nilah lauk aku..
mmg selera habis la semalam...
dari tak lalu nak makan nasik, jadik habis licin jugak aku makan..
enady...nasi goreng n lauk2 tu...
enady mmg jnis tak makan banyak, tapi jenis makan berulang...
inilah warga seksyen wang awam I dan II yang hadir semalam...
seronok sebab Tuan haji Othman dan En. Suhaimi pun hadir...
with family...
rojak dia macam kureng sket...
soto..enady yg makan...aku tak rasa pun..
baby naufal pun datang...
dtg ngan ibu n ayahnye la..
family cikyatii...

dalam kul 8.30 malam semuanya bergerak balik...
aku n enady balik2 tu mandi solat semua...
terus pengsan...hehe..kekenyangan..

5 comments:

cikpuanmiera ^__^ said...

waaa.. best nye..
xajak aku pon :(

mAr@ZiEy said...

Restoran faveret bos sy tu...huhu..

Unknown said...

bestnya bukak posa ramai2.. murah lak tu yer..


hurm teringin nak makan kat hotel..hikhikhik

Ana Lyana said...

miera :

bukan taknak ajak, tapi yelah..aku paham keadaan ko..
mane nak nak g class lagi, nak rushing ke sini lagi...
takpe2, nanti lpas raya kita g makan tengahari sana k..

marziey :

owh ye ke, nanti buleh jumpa marziey kat sana kan..

jivebumz :

jgn tak tau, nana pun ngidam nak merasa berbuka kat hotel ni..tapi dah survey..ratenye sume RM60 ke atas..huhu..

pRincESs_N said...

lst year aku pnh buka ctu..fod mmg sedap..bebaloi rm20 tu..plus die top up food2 tu....nk g lg r dis year...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...