beli saje

alkisah semalam...
berbuka pada Ramadan yang ke-12
lauk2 yang dibeli oleh enady...
hikhikhik..
amat memahami isterinya yang tak berapa lalu nak masak ni...
tq papa..

ala lagipun beli kat Kantin kilang je...
murah2 pun murah...
semua lauk2 n kuih2 tu hanya RM10.50 je ok...
kalau lauk ni beli kat Param Putrajaya ni...
bertuahla nak murah macam ni...

ikan keli, ikan pari n ayam bakar..

kari daging...aku tak berapa lalu nak makan bila tgk daging tebal2 ni...
enady sorang je yg makan...
pucuk paku n labu...
pelik lak bila dia masak sekali...
tapi sedappp...
kuih muih..
air soya ni aku yg singgah g beli kat Param rumah aku je...
air asam yang maveles...
mmg sedapp tak terkata...
aku tambah nasik 2 pinggan kooo...
aku masak sepot setengah je selalunye,
biasa nye, akan tinggal balance utk enady makan tgh malam nanti nasik tu...
tapi semalam, habis licin aku bedal...
sampai kna masak lain utk enady..
hehehe..enady ni mmg suka makan tgh2 malam...
sahur pun makan jugak...
tapi tak gemuk gemuk...hurmm..
aku sahur, mmg tak lalu makan nasik..
sahur tadi aku makan kismis n minum susu je..
akibatnye...sekarang ni..krok krek krok krek perut aku ni lapoo...
huhu..
ari ni semua berkelubung pakai sweater...
aircond kat opis sangatlah sejukkk...
aku siap pakai stokin ni...


Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...