aku dah selamat sampai umah...




salam hari jumaat semua...
aku alhamdulilah...selamat sudah sampai ke kampung halaman tercinta..
jumpa ibu ayah, kak yang n ika dan juga anep...
ijai balik petang kang katenye...
enady tengah terbungkang tdo...
baru lpas mesin rumput kat keliling umah ni..
kepenatan...
ibu aku sedang menjahit...
ayah pun tertdo keletihan depan tv ni haaa...
ika main game kat pc..
kak yang n anep tdo...
tgk jam..oo... kul 3 dah..patut la..time mmg best untuk tdo kan kan...
aku...mata tak mahu lelap..
last2 aku online guna broadband anep...
best je dapat on9 kat kampung...

tadi baru nak register kan streamyx kat umah kat kampung ni..
tahun ni baik hati lak ayah aku..
siap nak register kan streamyx..
tahun lpas beli desktop baru..
tahun ni register streamyx,..
tahun depan..???
aircond..kate ibu ..melawak...hehehe...
bukannya sakan sambut raya tapi sakan nak upgrade rumah...
ayah..ayah...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...