aku akan pulang ke kampung hari ni ...:)))

ptg semalam..
last minute enady bagitau yang cuti dia approve..
mau tak hangin aku satu badan lagi...
dahla aku tinggalkan keje sket lagi tu utk buat hari ni...
last2 cuti approve plak..

aku la ni kat opis sedang menyiapkan keje2 yg tak beres sket lagi ni je...
dah siap pun
tapi sempat gak nak apdet blog sekejap..
rase cam tak patut lak tinggalkan blog macam tu je nak raya2 ni kan...

jap lagi aku akan bertolak pulang ke kampung
tapi seblm tu, nak ke mydin usj jap...
nak carik kasut adik2 aku n ibu
tak lupe panjut atau bahasa melayunye, pelita...
ibu aku cakap, yng lama2 tu dah reput...
jadi nak nampak meriah knala beli letak kat laman rumah kan...

tadi sempat blog walking jap...
nak amik kad raya dari korang2..
tq banyak2 ek...

Kad raya untuk semua.. terimalah yer



dari kakak kesayangan aku...
jivebumz...
selamat hari raya kak ila...
ampun maaf dipinta jikalau ade terkasar bahasa atau terasa hati ngan nana...
maaf zahir batin
drive elok2 k...

dari kty n family...

selamat hari raya maaf zahir batin kakty...

kim salam peluk cium kat mighuiii..hikhik


dari yanie putrajaya...
selamat hari raya yani..
maaf zahir batin...
bila la nak terjumpa ngan ko ni...
duduk je satu bumbung..hehhe

and last dari marziey
selamat hari raya mar....
ingin jumpa kamu satu hari nanti..
kad raya kamu, maybe lpas raya kot baru sampai kat umah heheh..
tata..

ok tu jelah yg aku nak tulih...
aku nak gerak dah ni..
aku balik kampung ngan enady n adik aku anep...
dorang dah standby kat umah tu...

selamat hari rayaaa buat semuaa...
maaf zahir batin...
maaf kalau honeysour's blog ade terguruis hati sesape..
jaga diri korang semua...
tata....

4 comments:

Unknown said...

take care tau nana.. semoga bergumbira bersama suami.. maklum la pertama kali beraya sebagai seorang isteri..

luv u muaah

pRincESs_N said...

slamat ari raye...ati2 d jln raye...

Intan ~ Nur Azlina said...

selamat sampai ke kg nana & bhati2 dijalan raya... also selamat mnyambut hari raya too..

viruspadu said...

Selamat hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin

Dari
Jemah, Laloque, Cica dan Anoi

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...