summer scent





bersiaran langsung dari lab komputer aras 8..

dorang ajar basic photoshop...boleh la aku ngelat2 sket..

aku teringat gelagat enady malam tadi...

mase tgk summer scent ~ citer korea kat channel astro 303

gambo takde la pulak aku nak tangkap kan...kater tengah hepi...=p

semangat dia tengok...sanggup tak mandi lpas balik keje kul 9.30 malam tadi...

aku tanya dia nape suke tgk citer ni...

dia cakap...citer ni romantik...laki tu cool je...

laki tu yang si hero la..
aku pun excited jugak...hikhik...

citer tu dah nak habis...lagi 3 episod je...

tak sabar nak tgu ending...



2 comments:

Assiddiq said...

salam.. tumpang tanya.. mane nak download cite ni..? cite ni pnah ada kt tv..boleh tahan..

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik..layan jgn tak layan

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...