Bufday party + bbq

mase on the way nak balik dari umah jivebumz tu,
abg gee n enady dapat call dari orang yang sama..
hehe..abg nik...
ajak makan2 kat umah dia...
yg kitorang ni dok jenuh la pk...
ade majlis sempena ape ek...
ohhh..rupenye bufday anak dia...abby n angah...
lupelak. tahun lepas pun aku ade g majlis dorang ni...
tapi sebab blog dulu dah kna delete..habis semua gambar2 tu...

besar ya amat kek dia..macam bertunang lak...
tahun lepas dorang buat petang..
tahun ni dorang buat malam...
besttt..siap ade bbq lagi...
yang dirai...atas kek tu ade nama abby n angah je...
tapi rupanya ramai yang celebrate jugak...

abg gee n kak shima..
hahaha..kna calit ngan aku...aku punye kejela ni..
hikhikhik..sape punyer keje???...aku...
kerang bakar ini sangat sedappp...harus ni mintak resepi kat kak awi ~ wife abg nik...
jom layan gambar...
habis majlis tu nak dekat2 kul 12 la...
lpas anta abg gee n kak shima semua...
aku enady terus balik Putrajaya...










3 comments:

Unknown said...

amboi kenyang la korang makan2 malam tu ek.. kerang tu macam best la.. nak resepi jugakkkk :p

CuTeMiUt78 said...

amboi.. bestnya makan2 lagi

pRincESs_N said...

wehh..beshnyerr..meriah btl...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...