Holiday @ Genting ~ Part 2

ok sambung Part 2...
semua dah sampai n beli tiket masing2...
aku n enady tak yah beli...
outdoor n indoor freeee...
ain n anas...dorang takmo main outdoor n indoor...
dorang nak main bowling...
sebab dorang dah selalu naik atas ni main game semua2 tu...

aku agak teruja la sket sebab walaupun dah 4 kali pegi baru 2 kali aku main game2 ni...
dah lama tak main kat theme park tu..
aku, enady n akak n family masuk jalan2 n main kat outdoor dulu...
aku tak leh main yang gayat2 ni...hehe..bigboss tak bagi maa..
kalau aku tak preggy, aku main lame dah...
aku just main game2 budak2 ni je...


: akak's family :









aku main ni pun dah rase gayat dah...
nasib baik la tak tgi sangat...
cuma dia pusing2 je...

hujan turun lebat mase kul 6.30 ptg tu...
solat dulu kat surau...dah agak reda baru jalan2 kat tempat lain pulak...
hahaha..lawak giler gambar ni..
enady nasib pakai mask je tak nampak muka dia macam mane...
mesti dah ternganga2 kat dalam mask tu...hikhikhik
ntah mase bila dorang snap gambar2 ni...
abg lan yang beli gambar ni..
aku takdela nak beli...sebab mahal ya amat...
sekeping RM15 ok!!!
aku snap je pakai kamera aku ni..hahaha..
nampak jugak kan...

ok, next entry...



2 comments:

::ainbutterfly~ said...

mane ade ain n anas salu masuk dlm tu..skali je penah pegi tp tak main pon sebab ujan..hihi

fazemy said...

Wahh lama dah aku tak g genting ni. Syiok lak tgk gambar2 ko...best giler.

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...