Holiday @ Genting ~ Closing

hahaha..sudah cukup cukup aku tayang gambar genting ni...
ni last ok...
kalau ade lagi nanti jgn marah ek...
sebab takat ni je yang sempat aku godek kat lappy n kecikkan...
gambar banyak giler...

mesti korang tertanya2 napela aku asyik pegang rabbit tu je..
act, aku dapat hadiah main campak2 bola dalam botol tu...
kat dalam theme park banyak giler game tu...
gamenye berbeza2 tapi adiah nye majoriti anak patung...
ank patung besar n kecik...
aku dapat 2 yang small..
n satu yang medium..
yang rabbit tu yg medium la...
bertambah la collection teddy bear aku kat rumah tu...
hehe..takyah dah beli utk anak nanti..wakakaka..



kanak-kanak terbiar..hiks=p...
cute je we all...
ahaks..puji diri sendiri nampak...huhu..


ok...
itu saja buah tangan dari genting...
entry lpas turun dari genting akan menyusul nanti...

5 comments:

::ainbutterfly~ said...

sukenye gmabr no6 tu..ain tak sempat wat entry lg..huhu

Ana Lyana said...

hehe...cute kan kite...
ekekeeke...
masuk bakul>>

attyfir said...

rabbit tu cute..

pRincESs_N said...

aku men games ctu..x mnang pape pon..mbazir je..no luck..

Hayati said...

hehe...puji sendiri2 nie.
neway mmg cute2 belaka...
syoknyaaa dapat jalan2....

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...