contest teka lagu

STICKY MODE...ENTRY BARU DI BAWAH YE...




aku masuk contest lagi...
ni semua disebabkan masa ade sedikit free..
bos cuti..hehehe...
tapi dia dah bagi keje kat aku...

balik pada cerita contest teka lagu tadi..
ni kali kedua aku join contest2 ni...
harap2 boleh menang la...

sesape yang nak join, korang leh masuk kat page ni...

http://downloadjuaracarta.blogspot.com/

aku dah teka dah...
konfem betul..hehehe...

sedap jugak lagu tu yek..
sekarang lagu tu dok bernyanyi kat pc aku ni...
aku sudah donlod lagu itu...
tima kasih pada yang menganjurkan contest ni...
tanpa anda, aku tak tau lagu tu lagu sape n pnah ade kat album penyanyi tu...
serius..bila sekali dengar, tak macam suara dia pun...
lama2 dengar..baru ye..itu suara dia...

jom teka cepattt...



Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...