Plan to Genting

15hb ni..enady n kakak dia plan nak naik Genting...
huhu..dah lama tak naik genting...
last naik 2 tahun lpas...

aku tak tau la tdo sana atau pegi balik hari saje...
aku ade 2 tiket outdoor indoor...
4 tiket rumah salji...
tu semua adiah kawen...
dan valid until 31 dec 09

mmg lama dah plan nk naik Genting lpas kawen...
tapi takde masa free...
tambah2 aku dah pregnen ni...
banyakla game yg aku takleh main...
huhu..
roller coaster ni..sah-sahla enady tak bgi aku main...
ala..rindu nk jerit2 macam dulu...
teringat satu peristiwa...
mase tu bercinta lagi ngan enady...
naiklah roller coaster ni kan...
pastu, aku dok terjerit2 la takut n gayat tapi bestttt...
tetiba aku dgr enady kat sebelah aku pun mnjerit..
ape kes laki jerit2 ni...
hahahaha..rupa2nya....
kulit yg kat jari dia terkepit kat cincin aku...
hahahhahaha...lawak lawak...
sakitla tu kalau dah sampai jerit2...
ni pun same...solero...
2 kali aku naik...
real beb, jantung mmg macam tertinggal kat atas....
aku teringin nak naik ni...
mase aku dtg dulu, dia tgh renovate...
so, tak merasa la kali ni jugak...
bende2 yang boleh aku main...
alahai...tension betul...

ni budak2 punyala papa..tak nak...

ni pun mesti dapat kalau aku nak main yg ni...
sebab tak membahayakan baby...
huhu...yg ala2 romantik je aku dapat main...
yg extreme2 aku tak dapat main...
takpela, nanti aku try pujuk enady...
nak main jugak yg extreme tu..
rumah salji...
mase tahun baru ari tu dah masuk yg kat Bukit Cerakah tu...
kali ni nak masuk yg real punye...
ni pun, tahap sederhana je...
boleh kot aku main....
yg penting, aku sangat tak sabar ok nk g kat sini...


1 comment:

Unknown said...

hati2 kalo nak pegi jgn lasak2 ok

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...