jerebu oh jerebu

sekarang ni dok kecoh sana sini pasal jerebu kan...
bagi kategori cuaca la...
kalau hal semasa...
sekarang ni org dok kecoh pasal s/u politik exco selangor tu
dan juga kes sepasang kekasih dihukum gantung sampai mati..
ni kat kawasan Putrajaya..
pada pukul 6.00 ptg la..
time aku nak balik keje tu...
rase macam mate aku plak yg kabur..
padahal jerebu yang berleluasa...

walaupun berjerebu...tapi aku tak nampak lagi warga Putrajaya ni yang pakai mask...
hikhik..termasuk le aku...
utk budak2 kecik n baby...
jgnla bawak berjalan2 kat luar rumah pd masa sekarang ni...
bahaya utk kesihatan...


gambo landlord mesti kna ada..
harap maklum..
hiks=p
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...