jerebu oh jerebu

sekarang ni dok kecoh sana sini pasal jerebu kan...
bagi kategori cuaca la...
kalau hal semasa...
sekarang ni org dok kecoh pasal s/u politik exco selangor tu
dan juga kes sepasang kekasih dihukum gantung sampai mati..
ni kat kawasan Putrajaya..
pada pukul 6.00 ptg la..
time aku nak balik keje tu...
rase macam mate aku plak yg kabur..
padahal jerebu yang berleluasa...

walaupun berjerebu...tapi aku tak nampak lagi warga Putrajaya ni yang pakai mask...
hikhik..termasuk le aku...
utk budak2 kecik n baby...
jgnla bawak berjalan2 kat luar rumah pd masa sekarang ni...
bahaya utk kesihatan...


gambo landlord mesti kna ada..
harap maklum..
hiks=p
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...