Jalan + Makan @Bagan Lalang

ok...balik dr nilai tu..
terus aku ajak enady g Bagan Lalang...
saje nak bawak enady g jalan2 kat sana...
dia tak pnah g lagi...
mase sampai tu, air surut...so, leh la jalan sampai tgh sket...




mmm...ok ke aku letak gambo2 manje aku n enady ni...?
takut ade org tak suka lak nanti...

dah puas jalan2...tiba masa utk makan...
aku pilih REstoran ni sebab tak ramai orang..
so, leh la order sampai dgn cepat...
ade banyak kedai sebenarnya kat bagan Lalang ni...
tapi nilah piihan kitorang...
sebab nak cepat...dan masing2 dah kebulur..hehe
tak rugi la kitorang pilih tempat ni...
air asam utk ikan bakar tu kan...
giler maveles sedapppp...
aku sampai menjilat2 piring air sama tu..
serius wey...

tak caya??? sila tgk pinggan2 itu...
pastu kan...
muraaahhhh ya amatttt....
aku makan..kerang bakar, ikan kembung bakar sekor, tomyam campur semangkuk...
nasik putih 2 pinggan...
air teh o ais dan air carrot susu...
nak tau brape???
hanya RM16.00 tau korang!!!!...
giler murah kan....
'oh ye, nama restorannye adalah Restoran Bayu Malam...
korang pegi la...
aku sampai sekarang..terliur2 lagi ni...
huhu..papa...bila nak g makan kat Bagan Lalang lagi ni...
agaknye, kalau aku ngidam, mesti enady dandan bawak aku makan kat situ kan...
hahahaha...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...