Jalan + Makan @Bagan Lalang

ok...balik dr nilai tu..
terus aku ajak enady g Bagan Lalang...
saje nak bawak enady g jalan2 kat sana...
dia tak pnah g lagi...
mase sampai tu, air surut...so, leh la jalan sampai tgh sket...




mmm...ok ke aku letak gambo2 manje aku n enady ni...?
takut ade org tak suka lak nanti...

dah puas jalan2...tiba masa utk makan...
aku pilih REstoran ni sebab tak ramai orang..
so, leh la order sampai dgn cepat...
ade banyak kedai sebenarnya kat bagan Lalang ni...
tapi nilah piihan kitorang...
sebab nak cepat...dan masing2 dah kebulur..hehe
tak rugi la kitorang pilih tempat ni...
air asam utk ikan bakar tu kan...
giler maveles sedapppp...
aku sampai menjilat2 piring air sama tu..
serius wey...

tak caya??? sila tgk pinggan2 itu...
pastu kan...
muraaahhhh ya amatttt....
aku makan..kerang bakar, ikan kembung bakar sekor, tomyam campur semangkuk...
nasik putih 2 pinggan...
air teh o ais dan air carrot susu...
nak tau brape???
hanya RM16.00 tau korang!!!!...
giler murah kan....
'oh ye, nama restorannye adalah Restoran Bayu Malam...
korang pegi la...
aku sampai sekarang..terliur2 lagi ni...
huhu..papa...bila nak g makan kat Bagan Lalang lagi ni...
agaknye, kalau aku ngidam, mesti enady dandan bawak aku makan kat situ kan...
hahahaha...

5 comments:

kojah said...

org xske tue bia dorg la kak...nie kan blog akak...hehe

Nurulhuda|Adlie said...

yana sila la mengidam cepat, sure dapat makan lagi, hehe, tapi mmg murah pun kan, kalau tgk agak variety order..

kita pun tak penah sampai sana lagi

Unknown said...

wah makan tak henggat sampai jilat piring air asam g tue..ikh ikh ikh

~ain said...

eh eh.. nak ngidam dah ke?? tgh dalam mood honeymoon kan!!!

Neeza.Areef said...

dah puas jln2 mkn2 pulak..mmg mengasyikkan

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...