hepi bufday kakyang

selamat hari lahir buat adikku.. kak yang...
pada 21 Julai 2009..semalam..
bape dah umur kak yang ek?
sekarang form 4..jadinye..16 tahun la kan...
beso dah adik pompuan aku ni...
tahun depan SPM...
pastu masuk U...
pastu keje plak...

namanya..Nuremilia binti uzir
berumur 16 tahun
masih bersekolah dalam tingkatan 4 di MRSM Lenggong...
anak keempat dalam family...
merupakan seorang yang degil tapi baik..hikhikhik...
hati cepat sentap neyyy...
adik yang rajin tolong aku...
tukang tumbuk cili kalau buat sambal belacan atau tempoyak atau masak gulai...
kuat gelak...huhahuhahuhahuhahuha...sakit telinga tau tak..=p
dulu suka gaduh ngan aku sampai punggah2 buku n baju...
sekarang dia pulak yang kna...ika yang punggah2 buku n baju...
suka gaduh ngan ika pastu cepat baik jdik geng...
sayangkan kakak, abang2nye n adiknye...
bila dah beso ni aku baru terasa aku sayang sangat kat kak yang..
dulu aku sangat tak suka sebab..;
- suka ngadu kat ibu n ayah ape yg aku buat...
- suka punggah2 buku n baju
- suka lawan cakap
- kalau dia nangis aku yg kna..padahal abg2nye yang kuat nyakat...
- selalu aku yg kna pukul ngan ibu ayah kalau tak beralah ngan dia...
banyakla...tapi malas aku nak citer...

tapi...
sejak dia masuk sekolah asrama...
sejak dia tak tinggal lagi kat umah...
sejak dia ade handphone...
dia dah berubah...
aku pun mula sayang dia...
kalau aku ade problm, aku citer ngan dia...
teman nangis...
dulu aku sangat jeles ngan dia..
sebab rapat ngan enady...
hahahaha..tu pun nk jeles..
tapi siyess jeles wooo...
enady ni mmg jnis yang rapat ngan adik badik...
that's y la aku selalu makan hati tau...
tapi tu dulu...
sekarang tidak lagi...sebab enady tau aku jeles...hikhikhik...

ok kak yang...
selamat maju jaya dalam pelajaran...
jgn lupa pesan ibu n ayah...
jgn lupa kita satu family...
along sayaannnggggg kak yanggg...muah muah...
blaja rajin2...
: adik2 pompuanku :

Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...