updated!!!
nak tau citer tak korang..
mlm tadi adik aku n enady citer yg lori si usop (bukan nama sebenar) tu accident...
remuk sebelah...
aku istighfar jugakla...
dalam hati...
itulah..dah janji ngan orang tapi buat t**k...
kan dah kena...
aku tak mendoakan ye...
semalam tu aku marah je...
pastu ok la...
tup tup..Tuhan tu bagi cash je kan...
lagipun, aku dapat tau..tu sebenarnya lori company...
tapi dia g sewa hantar barang2 lain bila dah habis waktu bekerja...
duit tu masuk poket la...

hurmmm..pengajaran di sini...
sila jangan mungkir janji..
tak baik, tuhan marah...
sekian...
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...