hari terakhir

hari ni hari Rabu bersamaan 3 Jun 2009
adelah hari terakhir aku bekerja sebelum aku bercuti selama 4 hari...
aku akan kembali bekerja pada 10 Jun 2009...
dan akan bersambung cuti pada 15 Jun 2009 sehingga 19 Jun 2009...
cuti aku kesemuanya adalah 9 hari...
aku tak pasti aku akan apdet pada hari aku cuti tu..
kalau ade mase free, aku apdet ek...

mlm ni aku akan pulang ke kampung sempena perkahwinanku pad hari ahad ni..07 jun 2009..
siapa yang dapat hadir, silakan...
yang tak dapat hadir...takpe..
aku paham..korang jauh kan...
hikhik..tak salah kalau hadiah pengganti diri...=p

hari2 terakhir aku bergelar bujang ni..
alahaiii..sedih lak rase...
tanggungjawab nanti akan bertambah..
dah tak boleh pk sorang2...
kena pk suami jugak..kan kan...

aku harap semuanya berjalan dgn lancar...
aminnn...

pd sepupu2 ku...
balik cepat ye...
tolong aku ni ape2 yg patut..
hahahaha...

10 comments:

Unknown said...

wahh siok tu tak sesabo nak bergelar isteri dah nie.. nti ari kenduri nana kene layan akak tau! sebab akak g umah nana..hihi

tak malu kan :P

Sis Lin said...

'selamat pengantin baru honey'
semuga kemeriahan dan keceriaan mngiringi mjlis honey nnti,mesti cntik honey nnti,x sabo sis-lin nk tgk...
bwk2 bertenang ye honey..jgn takut,biase le....

Aduka said...

slmt pgntin baru kak.. awl sket wish.. xpe kan? huuu.. dh jd is3 tu jgn lupa pd tggjwb tau.. all the best to you n ur husband.. hee.. =)

Neeza.Areef said...

bedebo2 dah tu..
semoga semuanya berjalan lancar

attyfir said...

selamat pengantin baru nana..

::ainbutterfly~ said...

sowie taw kak nana ain sabtu malam br dpt balik..kene bertolak ansur dgn anas tu..nnt ahad pg2 ain dtg ye..ngee~

Anonymous said...

slmt pengantin baru..
semoga bahagia ke akhir hayat..
heheh..
:))
tahniah..tahniah..

xull said...

Selamat Bernikah!

FareeZan said...

wah semgt nk kawen huhu. blk leklok.smge slamt2 aja ya. tahniah!

kojah said...

selamat penganti baru kak...moga bahagia ke akhir hayattt =)

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...