hari terakhir

hari ni hari Rabu bersamaan 3 Jun 2009
adelah hari terakhir aku bekerja sebelum aku bercuti selama 4 hari...
aku akan kembali bekerja pada 10 Jun 2009...
dan akan bersambung cuti pada 15 Jun 2009 sehingga 19 Jun 2009...
cuti aku kesemuanya adalah 9 hari...
aku tak pasti aku akan apdet pada hari aku cuti tu..
kalau ade mase free, aku apdet ek...

mlm ni aku akan pulang ke kampung sempena perkahwinanku pad hari ahad ni..07 jun 2009..
siapa yang dapat hadir, silakan...
yang tak dapat hadir...takpe..
aku paham..korang jauh kan...
hikhik..tak salah kalau hadiah pengganti diri...=p

hari2 terakhir aku bergelar bujang ni..
alahaiii..sedih lak rase...
tanggungjawab nanti akan bertambah..
dah tak boleh pk sorang2...
kena pk suami jugak..kan kan...

aku harap semuanya berjalan dgn lancar...
aminnn...

pd sepupu2 ku...
balik cepat ye...
tolong aku ni ape2 yg patut..
hahahaha...
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...