selasa yang kelam kabut

kenapa aku cakap kelam kabut...??
sebab semua opismate aku pagi ni sibuk berkemas kemas..
audit 5S la...
huiii...sangatlah beban kpala otak aku ni...
aku ingat balik dr cuti..dah setel la semua2 ni..
rupa2nya...lom lagi...uwaaaa...
rase nk nangis buat 5s ni...
aku lagi la...bilik fail nk kena tagging...
partition nak kena susun elok2...
kena kemas2..wayar2 taknak berselirat...
cpu kena taruk kat bawah meja...
kabinet lagi kna label..
haiyaaa....boleh mati woo ini macam...
aku dahla mood kawen ade lagi ni..
hari2 rase nk balik cepat je...
nak kmas rumah, basuh baju...masak lagi..
tu semua kna buat seblm enady balik..
sekali kna balik lambat daa...
semalam aku balik kul 8...
aku suh enady makan kdai je...sebab aku tak sempat masak...
hari ni dia suh aku masak..
dia cakap makan kedai tak sedap...
uwaaaaa....papa pahamlah isterimu ini...
huhu...nk tak nak kna masak jugak...=(
selamat ber 5s lah utk org2 gomen ek..

Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...