saat dinikahkan

ok..meh aku citer pasal aku nikah pulak..
aku nikah pada hari yg sama aku sanding...
07 jun 2009...
pada pukul 10.00 pagi..
bertempat di Masjid Pulau Juar, Kg. Gajah...
ni lah rupa aku belum make up..
tepat jam 8.00 pagi..
mak andam aka kak ana dtg umah aku...
hahaha..aku tau, mesti korang cakap awalnye make up...
hiks...sebabnye...pada tarikh yg sama tu. banyak org dia nak make up kan...
aku mintak yang pertama dia make up..
kira nanti lawa la sket dia make up kan,...=p
aku tgk gmbar yg ni pun dah lain dah rupe aku..
muka tak pnah make up...
sekali bila make up..
huhu..lain giler muka aku..


seee....lain kan...
thanks kak ana...
mase ni dah pukul 9.45 pagi...
aku banyak kali call enady..
agak stress jugak la...
sebab enady cakap kul 9.00 baru bertolak dari Sg. Besar...
dia n family dia bertanggak kat umah makcik dia...
stress stress pun muka kna jaga...
hahaha...berdebar2 jgn cakaplah...
dup dap dup dap..
bersama bonda tercinta...
sempat lagi dorang suh aku posing kat atas pelamin...


adik-adikku...kecuali ika..takde dlm gambar...


ni dia ika...
kak yang..along lagi putih kan dr kamu..???
hahahha

huhuhu/..gambar enady takde sape yg nak tgkap kan kat depan tu...
takpe2 nanti gmbar2 kat kamera abg nazim n ain ade...
nanti aku tempek lain ok...
akhirnya, dengan 2 kali lafaz...aku selamat diijabkabulkan dengan enady...
terharu, sebak, gembira, sedih..semua ada...
ayah aku..awal2 dah menitis air mata..
bila aku tanya, ayah cakap ayah tak pnah nikahkan anak sendiri...
so, ayah jadik cam sayu je...
alahaiii..sedihnye...
batal kan air sembahyang....
salam tangan suami tercinta...
dalam hati..
berdebar2 lagi ni weyyy...
yg ni lagi la..
alahaii...berdebar2 nye...
kami suami isteri yang sah..
huureeyyy..
hahahahaha...



9 comments:

aken_surf said...

slmt pengantin baru...hehehe

~Eila Nur Kaseh~ said...

selamat pengantin baru...moga kekal hingga akhir hayat...lawa akak tu mekap..natural beauty gitu!

Unknown said...

syukur alhamdulillah selamat sudah.. cantik la nana n ady pakai kaler pink + putih nie.. mmg berseri2 la pengantin baru nie :)

jemarisepi said...

selamat pengantin baru...moga kekal ke akhir hayat n cepat dapat baby..

teringat plak masa jemari mula2 kawin dulu..hihihihi

pRincESs_N said...

ko sgtt cantekk wehh pd ari itu....

Ceera said...

berseri2, auwwwwwwwwwww

FareeZan said...

makeup die cantek.kene ngn muke ko

mAr@ZiEy said...

berseri2..Selamat Berbahagia hendak yer ok

S u H a I d A said...

sweet sangat colur!!feveret su tu...kawin su nanti su nak pink jugak..!!hehe

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...