cerite sedih di hari persandinganku..

hahaha...title tak blh bla...hiks=p
takpe kan...

ok sambung citer lpas nikah tu...
habis nikah semua dalam kul 11.00 pagi jugakla...
pastu terus aku siap2 tukar baju bersanding pulak...
tapi ade insiden yang buat aku stress ya amat...
bayangkanla...
aku tgh siap2 semua nk pakai baju kan....
tapi ade la sorang makhluk Allah ni...
sedara mara aku jugak tapi belah mak aku la...
belah ayah aku..korang ok...thanks sebab teman aku...

makcik ni asyikla ketuk2 pintu nk masuk bilik pengantin...
aku dah jerit dari dalam...
aku tgh pakai baju...
disebabkan ketukan dah bertalu2, sepupu aku si nisa bukak la pintu...
aku pakai mane yg dan je...
bukak2 je pintu terus dia sound aku...
kedekut sangat nak bagi masuk bilik pengantin...
uwwwwaaaaaaaaa......
aku rase nak nangis weyyyy....
aku tgh pakai baju oii, bukannye aku dok relax je dlm tu...
adoiiilaaa...
mmg aku ingat la peel makcik ni sampai bila2...
bukan nk kutuk, tapi aku nak luahkan isi hati aku ni...
mase ari kenduri tu, aku dok tahan je rase marah ni..
so, sekarang aku nak marah!!!
huuh!! geram!! geram!!...
kalau dia cakap slow takpe la..~ eh terasa jugak sebenarnye klu slow! hikhik..
ni dia cakap terjerit2...
sepupu2 aku dah cuak...
cakap ngan aku...sabar nana sabar...
dan aku mmg kna sabar...
tahan aje...
lpas dia bukak pintu, terus org lain masuk jugak...
takkanlah aku nak suh kuar plak kan...
nasib baik ade sepupu aku yg cakap ngan dorang...
cakap pengantin nak bersiap...
nanti masuk jap lagi ek...
aku mase tu masuk toilet, tahan nangis...
malula weyy nangis...hikhikhik...
tapi aku tau..perangai makcik tu mmg mcm tu...
dari arwah nenek aku ade lagi...
kalau time kenduri, mmg dia akan bungkus siap2 lauk pauk..
org tak suh bungkus lagi, dia dah bungkus...
sepatutnya kita kna la tgu lama sket kan...
takut lauk tak cukup...
dah setel semua barula bungkus kan...
tapi tulah...pengalaman mengajar kita kan...
aku amik positif je...

ala...gambar susah tol nk aplod sekarang kan...
nk kater besar sgt failnye...
aku dah kecik2 kan dah..
takpelah...
korang baca je dulu citer ni ek...
saje nk kongsi citer sedih aku di hari persandingan..
hahahahha...
next entry aku taruk gambar time sanding...

7 comments:

Sis Lin said...

mcm ni punye or pun ada,x pernah bt keje kawin ke..ishhhhh

una210 said...

sedeh nyer macam tuhh,,kalau aku sure dah leleh r,,,,
x tipu~~~~~

Ceera said...

makcik yang menyakitkan ati, ko sound je balik. hehehe

pRincESs_N said...

wahhh..nape mkcik t annoying sgtt...klo aku pon cnfirm da sebak...

Luthfi Suib said...

cakapla kt dia
"woi orang tua, hang tu dah nikah lama dah dok teringin lg ka nak tgk org?" hahah cakap ja mcmtu

tadak pasai la nak tensen3..
hari bahagia kita, btpe nak tensennn

Unknown said...

sabar jela nak wat cemana kang kalo marah payah lak org tue-tue nie..hiks

Didi Nadhirah said...

sabar jela org camni...mmg annoying la..sellau gak berdepan ngan org camni...asyik nk jaga perasaan diorg je perasaan kite sape nk jaga

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...