hadiah lagi

tq...ni hadiah kawen from Kelab Wang Awam...
Kelab opis aku ni haa...
hari jumaat lpas dorang buat jamuan utk meraikan bufday, baby baru lahir, staff baru, staff yng bertukar...
sayangnye aku takde sebab aku cuti lagi kan mase tu...
berat aku nak bawak balik umah semalam...
isinye adalah slow cooker...
mm..sape leh kasik tau aku..slow cooker ni utk masak ape ek...
sebab aku tgk kat guide dia tu...
masak ayam je 5-6 jam...huhu...
aku tak reti guna la weii..
dan pinky gift ni...
dari kak Timah...
tima kasih kak Timah...
sampai rumah aku bukak...
dan isinya adalah bedsheet...
suke suke...~sambil loncat2...
bertambah lah koleksi bedsheet aku...

2 comments:

Unknown said...

bestnye kawennn sampai skg still dapat adiah kan

~ain said...

hehe.hadiah kawen ni dapat mmg akan tak henti2 sebulan dua lepas kawin. Ain dulu dah setengah tahun kawin dapat hadiah lagi.. Opismate lupa nak bagi, dia kata duk dalam bonet kereta... tp mmg nampak pembalut tu kering garing je macam duk terkepam dalam kete.. hehe .macam2..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...