geram sungguh la haiii..

ye aku tau kelemahan aku...
yang lain2 tu semua hebat2 belaka...
aku insan kerdil yang hanya mencari rezeki di opis ini..
tolong la jgn buat aku down...
walau pun ko tak tunjuk..
tapi sikap ko tu yg buat aku jadik cam...
cam ape ek...
menyampah kot....
aku tak nak benci2 orang tapi.....
alahaiiiiii....
susah nk cakap....
manusia punya kelemahan kan...
tak semua manusia itu sempurna...
tak semua manusia itu terbaik...
tak semua manusia dapat puaskan hati org lain...
begitu juga aku..huhu...
siapalah aku...
hikhikhk..ayaaattt..puitis sungguh...
itu luahan hati aku pada hari ini ye...
walaupun hati sedih tapi mampu tersenyum...
lalalalala...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...