saya ade kawan baru =)

tarrrraaaa...ni lah kawan baru saya..
ikan guppy...
ade 15 ekor semuanya...
thanks to kak izzah sebab bagi ikan ni...
rase tenang je bila tgk ikan ni...
ikan2 ni aku letak kat sebelah pc aku...
bermakna, kalau mate aku penat dok ngadap pc, aku tgkla ikan2 tu...
ikan2 tu sangat agresif..
aku tukar air dia 2 hari sekali...
malas plak nak tukar air ari2...
lagipun kata kak ayu, ikan ni tak boleh tukar air sangat...
mmg pun...suka sangat melompat bila aku nak cedok ikan2 tu..
bila jatuh kat bawah, alahaiii...kecik nye ikan2 tu..
tangan beso..camne aku nak amik...
sudahnye, amik pakai sudu...

kat umah kak izzah-akak opis aku...
banyak gile ikan2 guppy ni...
ramai yg dikasiknye ikan suh bela...
aku, rozi, prettydyana,kak ayu, kak amigrow, ibuafiqah
hahahah...
ikan prettydyana dah 2 ekor mati..
huhu...
yg lain2 aku tak tau lagi...
eh rasenye ikan kak ayu semua mati...
hehehe..sebab kak ayu balik kampung ari tu kan...=p
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...