salam semua...

hai korang...
rindunye nak apdet blog...
banyak entry yg menanti...
ingat nak menyepi sehari je..rupa2nya sampai 4 hari...
hahaha...tak sengaja la beb..
sebab jumaat tu aku dah ok...
tak caya tanya ana aka miera...
kan na kan...
thanks to her sebab call aku...
sangat tacing..huhu...ko lah kawan di kala sedih aku na..

cuba teka aku sekarang kat mane??
hehe...
sian plak korang nk teka2 kan...
mehla aku citer...
aku sekarang ni kat Bandar Pusat Jengka...
kat cc...
kes nye sebab pagi2 tadi aku n en.ady g Pejabat Agama Islam kat Bandar Pusat Jengka ni..
alhamdulillah selesai semuanya...
dah hantar tadi n tinggal nak amik dokumen n bawak balik Perak minggu ni...
aku dah start penat ni..huhu...
tdo tak cukup...

sebenarnya balik Pahang ada 2 kes..
hehe..kes tu...

alamak en.ady dah sampai..
dia ajk balik pulak...
oklah...esok aku apdet...
petang ni aku balik Putrajaya..
naik basss...dah lama tak naik bas..
tata..c u..

5 comments:

::ainbutterfly~ said...

kak nana..nak kawen mst byk sgt dugaan kn..so be strong ok..=)

Unknown said...

oic nie masalah pasal kawen nie kan kan kan.. neway hope nana tabah eh..

attyfir said...

ok dik..hati2 naik bus..

joegrimjow said...

update je
ku akan bace

ct rahani said...

lama x jenguk sini.. dah nak kawen rupanya.. mmg penat nk buat persediaan.. pe2 pun kita doakan aper yg dirancang berjalan ngan lancar.. InsyaAllah..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...