lama tak jumpa

lpas balik dr Gunung Senyum tu...
ucu ajak g umah kakak dia..
means mak sedara aku la..
tapi jarang jumpa...
rumahnye dekat Jengka 18...
aku selalu je balik Jengka 17 tu kan, tapi tak pnh pegi pun umah dia...
sebab??
tak tau umah dia yg mane satu...hikhik
satu sikap yg aku suka ngan en.ady ni kan...
dia rajin sembang ngan orang yg lbih tua...
pandai amik ati...
lagi2 jumpa gu org kate kan...
enady ni org banjar, jumpa plak ngan org banjar...
hah, speaking banjar la..
tu pasal ibu ngan ayah aku berkenan nk buat menantu..=p
nilah dia mak long...
kakak ibu aku tapi lain mak..
lame jugak lepak umah mak long...
sampai makan malam...
en.ady dlm hati aku tau..
bila la nak balik umah dia ni...hehe..
dah sampai kampung tapi tak sampai2 lagi kat umah mak pak sendiri...=p
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...