ahad + isnin

entry ni aku buat sekali lah ek...
gambar tak banyak kau tgkap..
lpas balik dari umah maklong tu, ucu antar aku n enady balik Jengka 17..
huh, akhirnya...
sampai2, kasik ucu minum2 jap,
1/2 jam pas tu ucu balik...
lpas ucu balik...
aku rehat2 jap sambil basuh pinggan magkuk...
bakal menantu kan, haruslah rajin kan...
bukan buat2 rajin ek..hehe..aku mmg rajin..
hehehe..statement tak nak kalah tuuu...
habis je basuh pinggan, mandi2 n terus tdo...
hari ahad, lepak2 je...takde buat ape...
kebetulan adik enady balik...
aku habiskan masa dgn layan budak kecik tu je la...
yg enady cat rumah kat tingkat atas...
ok hari isnin pulak...
pagi2 lagi aku dah gerak enady mandi, solat, makan...
pastu gerak g pejabat agama kat sana...
sebab nak antar borang nikah belah laki...
tak lama pun tgu..
lpas setel semua...
adela dlm 15 minit...
ingat kan hari tu hantr hari tu jugak dapat..
rupanya kna tgu seminggu jugak...
siap bagi tarikh nak amik borang nikah tu..
kna amik 19hb ni...
n terus hantr g Perak...
makna nye 20 hb tu aku cuti ye...

lpas setel kat pejabat agama tu,
berdesup terus carik tiket balik Shah Alam ptg tu...
beli tiket RM 18 hengget tau..
n terus balik..
perut dah tk tahan lapo...

Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...