first time + entry yg bnyk gile gmbr

first time jumpa bebudak blogger ni...
dan sungguhla aku teruja sampai makan tak cukup nafas aku..
hikhikhik...
aku balik keje awal semalam...kul 6.15 dah bukak gate umah..
miera baru gerak dr umah katenye..
takpe2..aku boleh kmas umah sket...
kul 6.50 ptg miera sampai..
tgu aku siap2 semua..
so pas maghrib aku n miera baru gerak ke alamanda..
bukan jauh pun..
5 minit sampaila dr umah aku nun..

aku tak tau pun sape yg datang ni...
sebab aku ikut si miera..
sambil2 tgu dorang...sempat jugak aku rembat kasut kat VISS utk hantaran dan juga akan dipakai mase sanding kat belah laki nanti..
maklumla kaki cam gajah..=p
kat butik tu takde saiz...
tgh sale kan..baik aku beli...

dah dah...korang layan je gambar ni...
nanti lain kali kita buat jumpa2 macam ni lagi ek....
ramai2 lagi best..

oh..lupe plak nak listkan name2 yang dtg..

zue
aja
fiza
N
eja
miera
aku

















Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...