first time + entry yg bnyk gile gmbr

first time jumpa bebudak blogger ni...
dan sungguhla aku teruja sampai makan tak cukup nafas aku..
hikhikhik...
aku balik keje awal semalam...kul 6.15 dah bukak gate umah..
miera baru gerak dr umah katenye..
takpe2..aku boleh kmas umah sket...
kul 6.50 ptg miera sampai..
tgu aku siap2 semua..
so pas maghrib aku n miera baru gerak ke alamanda..
bukan jauh pun..
5 minit sampaila dr umah aku nun..

aku tak tau pun sape yg datang ni...
sebab aku ikut si miera..
sambil2 tgu dorang...sempat jugak aku rembat kasut kat VISS utk hantaran dan juga akan dipakai mase sanding kat belah laki nanti..
maklumla kaki cam gajah..=p
kat butik tu takde saiz...
tgh sale kan..baik aku beli...

dah dah...korang layan je gambar ni...
nanti lain kali kita buat jumpa2 macam ni lagi ek....
ramai2 lagi best..

oh..lupe plak nak listkan name2 yang dtg..

zue
aja
fiza
N
eja
miera
aku

















9 comments:

en_me said...

perghhh.. jeliter sokmo ghitewww

pwincess AJA said...

besh kan pat jumpe blogger ramai2
snap xhengat tunie.
hiksss.;DDD

akak,pasneh kt makan same2.
dorang2 yg mkn skit xley join kt.
ekekekeke.:DDD

Eja Kamel said...

helo....eja here..dah agak dah.mest ade punyer n3 ni..hehe

Unknown said...

waaa jelesnyeee bestnye korang berjumpa jumpaan..hukhukk

Alya Shaka said...

beshnyaa!!!

Zumie said...

happeninggg:)
siap si brother pizza merelakan diri nak amikkan gambo gagaga

Ana Lyana said...

en me : hikhik gadis2 blogger kan...

shafie : nanti kita join together2 lagi ek...

pwincess aja : kan aja kan.,,kita geng la ja..kalau bab makan..hikhikhik..

eja : suke kawan ngan kamu..sweet je...hope kita tak putus kawan...

jivebumz : ala kak ila..nanti kita buat version shah alam pulak ek...

alya : alya...nanti turun la cni..kita borak2..makan2...

pRincESs_N said...

aku sokak pic y last tu....gadis2 blogger y sgtt glems okeh!!! nti ketemu lg ya gadis2...

Neeza.Areef said...

pertemuan blogger anak dara ke nih

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...