balik naik bas la

tak habis lagi citer kat pahang ni...
ni yg last ekkk...
entry ni auto publish..
sebab aku tau esok (hari ni la) mesti aku busy...
tu yg aku habiskan semuanya citer kat pahang semalam...
babai mak...
tu umah oren tu..tak sempat nk tgkap gmbr umah full...
sebab dah lambat...hehe..father n son...
abah yg hantar kat simpang nun...
nasib baikla tk kna pegi ke Bandar Pusat...
sebab bas nye mmg lalu kat depan Jengka 17...aku yg kepenatan...
sebab???
hehe..lambat! kelam kabut la kemas baju n siap2 semua..
aku tak bawak banyak baju..tu yg aku pakai balik baju mase g umah org kawen tu..
tp pakai ngan suar la...
siap explen..hahaha...
takde, kang ade yg aku cakap pakai baju tak basuh...huhu..=p
nilah simpang nye...
dah dah,...
habis dah citer kat pahang...
naik bas kul 6.20 sampai USJ kul 9.00 mlm...
lambat kan...
huhu..pnat jugak naik bas kan...
sakit pinggang...

Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...