tag wallpaper

lame tak buat tag...
sekurang2 nye ade bende yg nak diapdet pagi ni...;-)
ade 3 orang yg tag aku pasal wallpaper ni...

prettydyana
jivebumz
amigrow

so, aku buat sekali lah ek...

1-Anda perlu printscreen wallpaper anda yg tgh anda guna skrg jgn tipu2 ek..x suke...


2-Bg tau naper anda suka wallpaper anda???

huhu...ala korang tgk gambar je mesti dah tau nape aku letak gambar ni jadik wallpaper kan...
semestinya aku rinduuu...
aku rindu telatah budak kecik tu haa...
ibu n ayah...
kak yang...
ijai...
dan juge studyholick...plusss air holick..nyumnyum...
student + cikgu...anip la...
"dik, apsal susah sgt nak jumpe kamu ni???"

3-Sapa pulak aku nak Tag ni??? nak tau jugak korang taruk wallpaper apa kt pc korang tu..heheh

mmm...follower aku sila amik ye tag ni...
tag ni kacang aje kan...
sape yg dah buat tak yah la...=p

1 comment:

Nisa HEBAT said...

kak yana!!!!
hiks!!
kak yana keje mana skang eyh?

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...