sepetang bersama

ni kes ari sabtu ari tu la...
plannye, nk jumpa kak ila aka jivebumz asalnya..
sebab nak bagi dia kad kawen..
lagi satu sebab nak pinjam kamera kak ina...
lpas dah jumpa kak ila tu..
kak ila nak kuar ngan en.bob dia...
en.ady ajak g kat taman yang ade air pancut tu...
kat Kota Kemuning...
ade la pulak pasar malam...
beli barang makan pastu lepak kat taman tu..
tgk orang main layang2...
bestnye...
rase nak main jugak...
teringat plak mase kecik2..
nak main layang2 je..buat sendiri pakai kertas surat khabar...
huhu..sungguh menggamit memoriku...=p
pastu kan nak main layang2 of kos la kena ade benang kan...
hahhaha...aku ngan adik2 aku g amik benang ibu yg utk menjahit tu...
mau tak kna pelangkung...
hahhaa...kena rotanla bila ibu dpt tau...=p


tu nampak tak air pancut tgi kat belakang tu...
cantik tau...
rugi plak tak datang cni awal2...
dah 6.30 baru kitorang lepak...
kejap je dah nak Maghrib
huhu...lame gile tak makan jagung bakar...
terasa2 lagi kat mulut ni...
jagung jagung..

cubaan utk buat gambar close up...
aiseh..golap plak...
tu sebab dah nak senja..=p
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...