aku adalah busy busy busy


sori korang..
aku sangat busy...
keje aku menambun2 tak sempat nak siapkan..
ni pun curik mase sekejap..
sebab org dah tanya nape tak apdet...
pagi tadi aku busy g terjah Unit Perhubungan Awam kat opis aku ni...
preparation utk esok...
esok kan aku ade exam utk masuk perkhidmatan Ahli Fotografi B27...
kat Angkasapuri..
pssst..psstt..
ade sesape org Kem. Penerangan tak kat cni..
harap2 aku dapat...
aku dah call orang Kem. penerangan...
ape kriteria yg dorang nak...
...mmm...
dah lame aku tgu job ni...
doakan aku ek korang...
dan aku mintak jugak stay kat MOF ni..
sayangla nak tnggal kengkawan kat cni..
cuma aku buat keje lain la..

oklah..nak buat keje dulu...
banyak ni entry nak masuk..
korang tgu ek...
love u all...
:girl_9:

5 comments:

attyfir said...

selamat membzkan diri..nanti free leh jlan2 blog

Unknown said...

selamat bekerja.. sok leklok jawab intebiu tuuuu

haishhh bz pon sompat g hapdet blog nie yer :p

pRincESs_N said...

slamat mBZ kan diri yunk....

eira eixora said...

gud luck =)

::ainbutterfly~ said...

jeles jeles..bile la ain nak dapat...dah makin tak tahan keje cni...uwaaaaaa

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...