rumahku yg semak samun

tu diiiaaaa....rumahku dah bersemak samun la laman dia...
takde mase la nak kmas2, nak potong segala bagai tu kan...
last2 , nak tau sape yang baik hati tolong potongkan lalang2 tu?...
hehe..
en. ady la...
pastu ijai tolong sekali...
aku?
tolong la tapi tak lama sebab badan dah miang2 dah dek kerana lalang2 tu...
pa, nanti kita beli sendirilah ek gunting rumput tu...
gunting rumput tu jiran sebelah punyeee...


pokok serai tu jauh aku import...
kat kampung aku je..hahaha...
ingat kan tak nak hidup...
ade 2 pokok sebnarnye,
yg lagi satu tu bantutt plak...tapi hidup...
sampai tak lut gunting tu dah...
dah tumpul...
ijai yg tak puas hati...
dia carik gunting jugak nak potong...
hahaha..lantak kolah jaiii...
inilah hasilnye...
tadaaa....
sukenyeee..thanks papa...
laman rumah ku dah tak berlalang lagi...
tapi kan...hari ni hari ke-5...
lalang dia dah panjang dah sket...
alaaa....tak mo la panjang2..huhu..

Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...