joging @ tasik Shah Alam

kejap je dah hari Jumaat kan..
esok cuti yeayy...
kau tak sempat nak apdet yg last weekend ari tu..
dah dtg weekend baru...

walaupun dah lame..
tapi aku nak tempek jugak gambar joging ni...
sayang je kalau terperap kt dalam thumdrive aku ni..
hari ahad lepas...
g joging kat Tasik Shah Alam..
ngan en.ady n ijai...
mmg sini je port aku nak joging...
lagi satu port kat Bukit Cerakah nun..
tapi dah lama tak g sana..
pa, jom g sana nak ahad ni?
hikhikhik
mase mula2 nak siap g joging je amik gambar..
mase tgh joging..malas aku nk snap gambar...
berat nk bawak kamera tuh..
Post a Comment

Dua Tahun Iman

Cerita 1 tahun Iman :  http://honeysour00.blogspot.my/2017/04/satu-tahun-iman.html Kek yang sama Makanan yang sama Tukang sponsor k...