borang akad nikah

di samping balik kampung sebab sepupu saya kawen kan...
saya ade sebab gak balik kampung kali ni..
nak amik borang nikah kat tok naib kadi..
nampak tak pakcik yang pakai spek kat belakang tu...,
hah...tu la yang akan jadik tok kadi mase saya nikah nanti...
mase ni otw nak g hantar mempelai kawen nor kat Chikus, Teluk Intan...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...