treatment kedua

petang semalam, tepat 4.30 ptg, saya dah cabut balik ke Shah Alam...
sampai Shah Alam dalam kul 4.50 ptg...
amik en.ady kat umah mbr dia...
pastu terus gerak g USJ...
jam baru kul 5.15 ptg...
awal lagi...
saya call Bizzy Body tu, tanya kalau boleh dtg awal ok tak..
then dia kate, ok..
so, saya terus gerak sana...sampai BB ~ Bizzy Body dalam kul 5.30 ptg...
sepatutnya, appointment saya kul 6 ptg...
sampai je BB, semua staff dia lepak kat depan..
sembang2 jap...n terus tukar baju segala...
staff dorang sangat peramah tau..
macam dah knal lame pulak bila sembang...ok...sebelum tu, kna timbang dulu..
saya takut tau mula2 tu..
takut berat naik...tapi alhamdulillah...
berat turun 0.3 kg...
ok lah kan...
3 hari 0.3 kg..
suke suke suke...
kalau sebulan 30 hari...dah turun 3 kg kan..
tu tak termasuk pegi jogging ke, aerobik ke...
kalau tak, mau bergram2 turun kan..
semalam juga adalah sangat best...
setelah mengikut healthy diet yang diberi...
badan mmg rase macam fit je,
takde pun rase lapar ke ape ke...
yg paling best mase buat infrared blanket tu...
dia macam ala2 sauna la...
bila habis tu, mengalir2 peluh keluar...
sampaikan panty saya basah dek air peluh tu...
huhu..sori ye cerita...
sebab sangat teruja..
plastik wrapping tu kalau perah mmg macam perah kain basah..
hehehe...bagus bagus..toksin keluar tu...
nyah kaauuuu..hahahaha
tapi...
mmg...
balik je dari treatment tu , mmg flat gile...
yelah kesannya macam pegi bersenam yang kuar peluh tak hengat tu la...
badan mmg lenguh...
tapi kan, dalam lenguh2 tu sempat lagi g jalan2..
haa..tu next entry yo...

4 comments:

Neeza.Areef said...

syoknyeee..wat treatment

Unknown said...

nama tempat nie best yer "BIZZY BODY" hihi

macam best je kan wat treatment nie.. nk jugakkk

Ceera said...

suka aku dengar ko buat treatment2 nie

berusahalahhhhhhhhhh

attyfir said...

takpe..lenguh2..nantikan hasilnya.kelak

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...