tak berahsia lagi

saya malu nak bercerita sebenarnya...
tapi manelah tau bila citer kat cni buat lagi saya bertambah semangat...
berat saya 09/3/09 yg lpas adalah 78.8kg
berat kan..
jgnlah gelakkan saya...
malu ni...sob sob sob..
meh nak tunjuk gambar2 saya sebelum berat saya naik...

mase ni kalau tak silap mase nak g carik barang nak bertunang...
bulan 2 tahun lpas la...
mase tu baru 64kg ++ la...
tak pasti berape...
tu dah start naik la tu..

haaaa...mase slim melim lagi kan...
mase study final sem kat UiTM..
ujung tahun 2005
berat rasenye sekitar 58 - 60kg la...
mmm..ni kat genting..
tahun 2007..
sebelum keje gov...
berat maintain lagi..60 - 64kg la

tahun baru...
berat 75++ kg la...
tak ingat dah...
haa...mase ni dah naik mendadak dah..
ni baru je lagi bulan 2 ari tu...
78-79kg la...

see..lpas bertunang je, badan makin naik...
mmglah org kater hati senang kan...
makan makan makan makan...
tapi sekarang hati sangat tidak senang...
adooiiiii....
bila la berat ni mau turun...=(


Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...