stress


sangat stressss....
risau dengan keadaan berat badan yang naik mendadak...
dari ??kg ke ??kg..
tu biarlah jadi rahsia saya...
adoiii...pening dah kepala ni dok pk...
macam mana nak turun kan berat badan...
ade cadangan tak korang ??
help me....
dengan kenduri nak langsung beberapa bulan aje lagi...
langsung takde mood nak kawen..

kalau jumpa kawan-kawan...
semua kata..wah, dah sehat..,
ko berisi la sekarang...
weyyy..awat hang lagu ni...
na, ko makan ape na...
mm, ko nampak besar...

adoooooooooiiiiii...tolongla jgn cakap macam tu...
kalau nampak saya senyap2 ajelah...
sesungguhnya saya sudah penat utk terasa hati bila orang kate saya gemuk...
tak sukee tak sukeee..

:girl_3::girl_3::girl_3::girl_3::girl_3::girl_3::girl_3:

note : dahla ari ni ade majlis makan2 kat opis ni..
sempena penyerahan tugas Timbalan baru...
macam biasa jadi photographer la...
malu la org tengok je saya yang dah besar ni...
hhuhu..
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...