nak mintak tolongla..

kawan-kawan yang saya sayang sekalian...
boleh tak tolong saya...
saya dah buat kad kawen saya..
tapi tak tau nak print kat mane...
saya nak carik tempat nak print muka depan sahaja...
dan diembosskan...
ala emboss tu...perkataan yang timbul2 tu...
saya plan nak buat mcm ni...
satu kertas A4 tu,
dibahagikan dgn 3...
pastu potong...pastu ikat ngan riben...
yang 2 keping blakang tu saya nak print kertas kaler2 je...
cuma muka depan tu yang nak lawa sket...
kaler still black n white..
tapi nak timbulkan perkataan dia tu...
nilah rupa kad kawen saya nanti..
dah tak suprise dah..huhu
kalau uols ade mmbr2 atau kedai ke yang boleh tolong buat bagi tau ye..
tq...

note : lagi bagus kan kalau ade sponsor...hiks=p

5 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

hmmm... nice design... utk kad adik yang nak kawen hujung bulan ini... yup... mmg beli yg ready made... then print aje yg details... tak sempat mahu design2 segala... masa sudah suntuk... hanya guna printer sendirian berhad ajo... rasanya... mmg takdo tempat murah yg paling murah... taktau la pulak kalo ade... ti, kabo le yek... huhuhu...

pssst... suruh ler che'aben sponspor, ahaks!!!

salam kenal yek...

Aduka said...

bukan ke designer kedai printing bleh buat smua tu..? hm.. try tnya si pikulbeban.. dia designer, sgt tau pasal kad kawen.. =)

nenekrock said...

honey dearrr i suggest awk upis muh uncle http://www.barakah.com.my/ insyaAllah mcm2 dia leh buatkan tryla harga boleh nego jgn riso ^ ^

Unknown said...

wah dah ciap ler kad kawen nye.. bagusla wat sendiri leh save bajet ye tak?

neway hepi kawennnn

tak sabar nk tengok nana naik pelamin!

FareeZan said...

kat jln pudu pon ader gak.. manyak kdai printing kat ctu.. arge pon leh thn gak la

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...